Informații utile

Apasati butonul  Contul meu din meniul de sus pentru a intra in cont, sau a va crea  unul. Datele introduse trebuie sa fie corecte si complete, urmand a fi utilizate pentru livrarea coletului si pentru facturare!

Pasul 1:  Dupa inregistrare, din Shop alegeti produsele care va plac si apasati adauga in cos.

Pasul 2: Oricand puteti vizualiza cosul dumneavoastra de cumparaturi, in partea dreapta al meniului de sus, sau in bara laterala dreapta, sub filtre. Cand doriti sa finalizati comanda apasati butonul finalizare comandadin cosul de cumparaturi.

In cosul de cumparaturi aveti posibilitatea sa actualizati lista produselor sau cantitatea lor. Puteti sa va intoarceti la cumparaturi pentru a adauga si alte obiecte in cos, alegand alte produse din Shop sau din bara laterala (produsele existente in cos nu se pierd, pot fi vizualizate oricand apasand butonu Cosul meu din dreapta sus al paginii) 

Pasul 3:  Bifati sau alegeti informatiile privind facturarea (persoana fizica sau juridica), adresa si metoda de livrare, informatii de plata.

Aveti posibilitatea de a plati:

– ramburs (la ridicarea coletului)

– transfer bancar (ordin de plata)

Pasul 4: Daca sunteti de acord, bifati dupa citire termenii si conditiile si plaseaza comanda.

Daca sunteti deja client inregistrat, apasati butonul de Autentificare sau introduceti emailul si parola dumneavoastra cand doriti sa comandati produsele din cosul de cumparaturi.

Dupa plasarea comenzii veti primi automat notificari prin email despre statusul comenzii. Veti fi contactat telefonic de catre un reprezentant bestcase.ro pentru a confirma adresa de facturare si livrare.

Carcasele de silicon

Carcasele de silicon sunt foarte flexibile, maleabile si usor de manevrat. Ele sunt fabricate in functie de modelul telefonului, ofera spatii pentru butoanele laterale si mufe. Designul si materialul confera avantajul unei senzatii fine la atingere, anti aderenta, potrivita celor care cauta astfel de calitati. Protejeaza in cazul unui eventual impact, fiind maleabile 

Carcasele din plastic dur PC – Policarbonat

Carcasele din plastic dur sunt ideale pentru persoanele care vor accesorii personalizate, deoarece aduc varietate din punct de vedere estetic: o paleta de culori, modele. Daca siliconul atenueaza impactul caderii de la o distanta mai mica, plasticul ofera protectie si pentru caderi de la distante mai mari. 

Carcasele din TPU (poliuretan termoplastic)

Daca nu v-ati decis pana acum, puteti opta pentru un hibrid, un mix intre silicon si plastic dur: carcasele din TPU. Diferenta rezida in faptul ca siliconul nu mai sta la fel de fixat pe telefon dupa o perioada, in timp ce TPU rezista la fel de strans pana la doi ani dupa achizitionare.

Piele ecologica 

Pielea ecologica este o piele sintetica asemanatoare celei naturale in sensul ca, acest tip de piele este biodegradabila( poate fi degradata de factori biologici de ex. de microorganisme ). Fiind biodegradabila asemeni celei naturale, aceasta piele a capatat denumirea de piele ecologica spre a o deosebi de alte materiale sintetice care nu sunt biodegradabile ( lipsa acestei proprietati conduce la poluarea mediului).

Ai dreptul de a verifica daca ai primit exact ce ai comandat!

La BestCase.Ro platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acopera toate produsele comercializate si livrate de  BestCase.Ro si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pewww.bestcase.ro.

Cum functioneaza serviciul?

  • In momentul receptionarii comenzii poti solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
  • Acest serviciu iti ofera doar posibilitatea de a verifica daca produsul se prezinta in stare perfecta.
  • Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
  • In cazul in care ai optat pentru plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda dar obligatoriu in prezenta curierului.
  • Daca ai achitat comanda online si in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituita in contul din care ai efectuat plata, in cel mai scurt timp.
  • In cazul comenzilor ce contin mai multe produse, daca in urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constati ca unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si decizi refuzarea acestuia, procedura implica returul intregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achita transportul?

In cazul returului prin intermediul serviciului “Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de catre vanzator.

Veţi primi bunurile comandate în termen de maxim 2 zile lucrătoare de la data confirmarii comenzii. În perioadele de vârf pentru cumpărături şi în perioadele de reduceri, livrarea ar putea dura mai mult.

 Taxa de transport este de 18 LEI, iar daca locuiti intr-o zona in care exista kilometri suplimentari fata de lista Fan Courier se mai adauga inca 25 LEI, indiferent de mărimea şi greutatea coletului dumneavoastră, iar pentru comenzi mai mari de 100 LEI transportul este gratuit.

Transportul se efectuează la adrese de domiciliu sau alte adrese de pe teritoriul României. Puteţi alege metoda de livrare care vi se potriveşte cel mai bine pe pagina de finalizare a comenzii.

Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este 30 de zile și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție; 

Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în sediul momentul la care operatorul economic a luat la cunoștință de deficiențele respective. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la sediu sau puteți solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.

Responsabilitățile clientului:

Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:

  1. s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat;
  2. produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, pătrunderea de lichide, etc.

MENȚIUNI IMPORTANTE

Pierderea factura / bon emis de bestcase.ro precum și deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului pot duce la pierderea garanției.
Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 6 luni de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare.

Returul produselor este acceptat doar in conditiile de mai jos:

Produsele comandate online ce au ca modalitate de livrare: ridicarea de la punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie). Ne rezervam dreptul de a verifica si accepta produsul la solicitarea clientului.

 

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

 

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 30 (treizeci) zile calendaristice de la data informarii BestCase.Ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului, intr-un cont bancar.

  

BestCase.Ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care BestCase.Ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).

 

Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonantei de Urgenta 34/2014, trebuie completat formularul de retur aflat mai jos, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data ridicarii/primirii produsului. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare. De asemenea produsul trebuie sa intre in posesia noastra cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data receptionarii lui.

 

Returul produselor se poate face prin curier sau posta sau venind direct la sediul BestCase.Ro, dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra.

 

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.

 

Va rugam ca in momentul expedierii sau cand veniti la sediul BestCase.Ro, coletul sa contina copie dupa factura sau bon.

 

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:  

1. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat

2. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc

 

De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

  

Nu vor fi receptionate coletele care nu au trecut numarul de retur pe scrisoarea de transport (AWB).

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Acest site folosește cookies. Informații despre cookies.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close